Europarlamentar PNL mai ”aproape” de Giurgiu decât 5 parlamentari PSD și unul ALDE

Spre deosebire de armata de parlamentari giurgiuveni sau de un membru PSD Giurgiu(la acel moment) cu mandat de ministru al Transporturilor, Răzvan Cuc, iată că un europarlamentar PNL este mai preocupat și mai eficient în acțiuni făcând eforturi pentru tronsonul de cale ferată uitat de lume București-Giurgiu. Printr-un comunicat de presă, europarlamentarul PNL Marian-Jean Marinescu anunță că a reușit introducerea tronsonului de cale ferată București-Giurgiu în lista de priorități europene prin Mecanismul de Conectare a Europei (viitoarea politică UE în materie de transport). Astfel s-a reușit semnarea unui acord parțial pentru exercițiul financiar 2021-2027 și majorarea cu 6 miliarde de euro a bugetului alocat transporturilor, acești bani având ca destinație trei tronsoane de cale ferată București-Giurgiu, Timișoara-Moravița și Craiova-Calafat dar și tronsonul rutier Focșani-Albița. Peste asta s-a obținut acordul ca suma de 6,5 miliarde de euro alocată mobilității militare să poată fi folosită și pentru transportul civil. Veți spune ”Eheee! Până în 2021… ”. Ei bine, poate că aveți dreptate însă este cu mult mai mult decât 6 parlamentari giurgiuveni dintre care unul este pentru a doua oară ministru al Transporturilor, au făcut concret până acum pentru legătura feroviară Giurgiu-București. Suma pe care europarlamentarul Marian-Jean Marinescu ar fi putut să o obțină ar fi fost mai mare dacă nu ar fi existat rezistență din partea, culmea, Președinției române a Consiliului care a eliminat din negocieri transferul de fonduri de coeziune către politici de transport. Altfel, declarativ toți parlamentarii giurgiuveni(5 PSD și unul ALDE) sunt extrem de preocupați şi foarte activi de ai zice că dau personal cu lopata pentru calea ferată Giurgiu-Bucureşti.

Vorbind despre căi ferate, iată o mostra de incompetență a ministrului PSD Răzvan Cuc în gestionarea situației CFR. În interval de doar o săptămână 4 trenuri de călători au deraiat. Unul la ieșirea din stația Săvârşin, unul în Braşov (între Augustin şi Racoş), un altul chiar în depoul Bucureşti iar al patrulea în localitatea Coşbuc(Bistriţa-Năsăud). Ministrul Transporturilor se dovedeşte a fi un ”desăvârşit expert” în a mima triste exerciții de imagine, lipsit fiind chiar şi de talent actoricesc ce ar putea compensa habarnismul său crunt! El demite şi cere demisii, nemulțumit fiind că directorul CFR nu a adus în discuție faptul ca Preşedintele României nu a aprobat bugetul uitând, micuțul înfuriat, să menționeze că bugetul trebuia prezentat de PSD în noiembrie anul trecut. Asta era problema la CFR după ce în primul său mandat de ministru ”pasărea sură” redeschidea un tronson de cale ferată pe care se circulă cu uluitoarea viteză de 35 km/h, cu 10 km/h mai puțin decât se circula în perioada interbelică pe aceeași rută. Penibil, ridicol! Pe ministrul Răzvan Cuc să-l întrebe cineva care a fost strategia de investiții în infrastructura feroviară de până acum după care să-l întrebe dacă şi cât anume s-a făcut efectiv. Dacă de Giurgiu-București nu se ocupă nici Bădălău, mai preocupat de portul de armă şi de balta Hobaia, nici Marciu, mai preocupat de a lăuda de la tribuna Parlamentului submediocrii primari ai PSD doar ca să pară activ or nu la ultima suflare, nici Alexandru Andrei, mai preocupat de doar el știe ce că este mai șters politic decât preșurile de la intrarea într-un birt din Călugăreni, te-ai gândi că Răzvan Cuc ar fi mai interesat. Nu, el știe doar să alerge bezmetic prin șantiere şi să amenințe cu demiteri de ai zice că-i vreun ”bau-bau” al ministerelor nu o imagine a habarnismului ridicat politic pe scaune prea înalte pentru competențele lui.

Ciprian Danciu

,
One comment to “Europarlamentar PNL mai ”aproape” de Giurgiu decât 5 parlamentari PSD și unul ALDE”
  1. Cea mai veche cale ferată din Romînia aproape desființată datorită podului de la Grădiștea.Chinezii aurealizat 55 km de pod pe ocean întru-n an.Materialele componente se află în gara Grădiștea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *